Kawan Cik Jah

Rabu, 29 Jun 2011

Kisah Hati Yang Sukar Untuk Di Selami


Kadang hati kita selalu dduga dgn rasa bbelah bagi, mjadi serba salah mencari ssuatu kputusan. Kerana kita takut akan kesan di  atas pilihan yang ada. Merasakan jalan psinggahan di setiap suratan itu masih ada tselit tsirat satu kenangan. Merasakan masih ada yang ttangguh dalam mcoretkan impian.

Kadang hati kita ingin kseorangn dalam mjejak mimpi yang hilang, tapi kita takut dalam merasakan sunyinya mlalui jiwa yang sepi. Ingin mbelai jiwa yang dalam derita, mmujuk hati mcipta imaginasi yang kita rasa kita kuat, sedangkan sebenarnya kita lemah. Dalam mmujuk diri sndiri, kseorangn itu bahagia tapi sbenarnya kita tidak lagi mampu mnipu hati kerana hati ini tidak mudah untuk pulih.

Kadang hati kita amat rindukan satu tatap wajah lalu yang pernah bahagiakan jiwa, tapi setenang mana hati itu bilaa msih lagi merasakan khilangan? Dan jika ada takdirnya, btemu kembaliw ajah itu, kita tetap sama punyai luka yang masih bparut. Dan cerita itu masih jua sakit walau tiada lagi perihnya.

Kadang hati kita rasakan amat dekat pada sseorang, tapi sebenarnya dirinya semakin mjauh dalam sati kisah cerita yang kita tidak tahu. Walau setiap nafasnya mampu kita dengar, tapi hatinya tiada ruang untuk kita selami.

0 komen entry ni:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Blog Template by YummyLolly.com : PS Brushes by Obsidian Dawn